دوستی

دوستی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 589
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس دل شکسته

                                  اس ام اس دلشکسته sms-jok.ir

 

اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


من همیشه تشنه ما بودم و تو همیشه از من سیر بودی...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

بیخودی به خودت زحمت نده!

این بذرهای تنفر که در دلم می کاری

هرگز جوانه نخواهد زد...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

شکستنی رفع بلاست..اما...باور نمیکند دلم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است

پوقتی با این انهدام سخت از چشمانم افتادی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


می بوسم می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،

همه را

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

مگر با باد نسبتی داری؟... چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

 

دیگر نکنم ز روی نادانی قربانی عشق او غرورم را
شاید که چو بگذرم از او یابم آن گم شده شادی و سرورم را

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


دلم صاف نمی شود با تــو حالا تو هــی به مهـربانی ام دخیل ببند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


چگونه در این چشم های زیبا
جا داده ای
این همه دروغ را؟!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه

چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم

دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... !

بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم

هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم

همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم

من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینكه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

"دستگاه مشترك مورد نظر خاموش می باشد!!!"

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سازا تاريخ: شنبه 11 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to loveli.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com